CarIT@COMMUNICATOR - Blijf in contact met uw klant

De CarIT @ Communicator maakt communicatie met uw klanten comfortabel, snel en kostenbesparend en is daarmee de beste investering die uw bedrijf kan doen.

Volledig geïntegreerd

De CarIT @ Communicator is een integraal onderdeel van het systeem en kan rechtstreeks worden opgeroepen vanuit elk klant gebonden programma.

Eén systeem voor alle communicatiekanalen

Afhankelijk van de voorkeur van de klant, kunnen uw werknemers via sms of e-mail contact opnemen voor allerlei afspraken of contacten; van het regelen van een dienst om een auto terug te roepen of zelfs een auto te koop aan te bieden - één systeem voldoet aan alle eisen.

Alle inkomende en uitgaande berichten worden automatisch vastgelegd, gearchiveerd en opgeslagen als contact rapporten in de database.

Afspraken

Zelfs als hij een eenvoudige afspraak maakt, gaat de CarIT @ Communicator nog een stap verder.

Eén klik aan het einde van het proces zorgt ervoor dat uw klant een bevestiging van zijn afspraak ontvangt als kalenderitem in Outlook of Google agenda en op zijn smartphone. En vlak voor de afspraak ontvangt hij een sms-herinnering of e-mailbevestiging. Betere klantfocus bestaat niet!

Privacy Check

De privacy vereisten van een klant worden uiteraard volledig gerespecteerd. Er worden geen sms'en of e-mails verzonden tenzij de klant heeft ingestemd met de privacyverklaring. M.a.w. CarIT is volledig AVG proof

Promoot een snellere en goedkopere communicatie

De CarIT@Communicator kan uw kostenpost in direct marketing aanzienlijk verlagen.

Elke adresselectie wordt vooraf gecontroleerd door CarIT@Communicator en als aan de voorwaarden is voldaan (e-mailadres beschikbaar, contact toegestaan), wordt een begeleidende brief per e-mail naar uw klanten verzonden. De rest van uw klanten ontvangt een brief in de post.

In alle gevallen creëert CarIT automatisch contact rapporten.

Interne triggers

Uw interne processen profiteren ook van de CarIT@Communicator.

De CarIT@Communicator kan verantwoordelijke werknemers waarschuwen wanneer bepaalde processen niet op tijd worden uitgevoerd, bijvoorbeeld door de vertraagde levering van een voertuig of een verstoord proces in de werkplaats.

De drempels voor deze waarschuwingsniveaus kunnen samen met een Audev-consultant worden gedefinieerd in overeenstemming met de individuele vereisten van uw bedrijf.

De CarIT@Communicator samengevat:
  • - Sms / e-mail naar uw klanten en prospecten
  • - Automatische contact rapporten die voortkomen uit SMS/E-mail
  • - E-mail als bevestiging van datums met vermelding van de kalender van uw klanten
  • - Vooraf gedefinieerde sms/e-mails zorgen voor gestandaardiseerde, hoogwaardige communicatie
  • - Vermindering van post- en telefoonkosten
  • - Automatische herinneringen aan de werkplaatsplanning
  • - Geautomatiseerde levering van direct mail, bijvoorbeeld vanuit het CarIT Banden Hotel